20 Ocak 2010 Çarşamba

İlahi adalet

Bu dünyada ilahi adalete inanır mısınız?Zaman bütün taşları yerine oturtur mu?Yoksa her daim kötü olanlar,hırsızlar,başkasının hayatında gözü olanlar kin ve hasetle bu dünyada başlarına hiç bir kötü olay gelmeden hayatlarını güllük gülistanlık sürdürürler mi?Zaman zaman bu ikilemin içine çok düşüyorum.Bu saate kadar öyle olaylara şahit oldum ki ders alsam mı yoksa adam sen de deyip başımı kuma mı gömsem mi bir türlü karar veremiyorum.Bize öğretilenler iyinin her zaman kazanacağı görüşü ama bu her zaman acaba mümkün oluyor mu?Öyle insanlar tanıyoruz ki etrafımızda hak ve hukuk nedir bilmeyen,kibirli,insanlara kötü davranan,dolambaçlı yollardan insanların üstüne basıp ,ezen bazı kişiler zaman zaman çok iyi noktalara gelebiliyorlar bu hayatta.......

Kendilerine göre bir mutluluk serüveni yaşıyorlar mutlu sırça köşklerinde aileleriyle birlikte.Acaba bu insanlar başlarını yastığa koyunca ne hissediyorlar çok merak ediyorum.Muhtemelen o kadar gönül rahatlığıyla uyuyorlar ki....bazen de sona doğru bu insanların başına öyle olaylar geliyor ki kendilerine acıma hissi uyandırmak istediklerinde diyorum ki sakın vicdan yapma mutlaka her şeyin bir sebebi vardır.

Bugün muhteşem bir ocakbaşından bahsetmek istiyorum.Beyoğlunda Musa Ocakbaşı.Bana orayı yıllar önce (tam 15 yıl )sözü yüreği bir Urfalı bir arkadaşım öğretmişti.Natalicim en iyi kaburga burada yenir sözünü dün gibi hatırlıyorum.Orası bütün dost meclislerinin bir sırdaşı oldu yıllarca.....Çok ağladık,çok isyan ettik,.çok güldük Musa ustanın muhteşem yemekleriyle.Uzun bir süredir yolum düşmemişti.Bütün dostlarımı bekliyorum oraya .....Tüm gönül dostlarını ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder