23 Ocak 2011 Pazar

Yüzüne her dokunduğumda çizgilerini sevdim.Onlar geçmişinin bir parçasıydı.Bana ait olmayan geçmişinin.....Saçının her beyaz telinde kayboldum.....Sana coşkuyla sarıldığım her an kalbim parçalara bölündü.Hem tam oldum ,hem bir yanım hep eksik kaldı.....Gözünün içine baktığım her an istedim ki sadece ben de kal......Olmadı,başaramadım.....Hani sinirlendiğin zaman şakağındaki bir damar atar ya o noktaya gelmenden hep çok korktum.O kadar sevdim ki seni bana söylediğin her tutarsız sözde yalanını yüzüne vuramadım.Kalın siyah bir çarşafla örttüm tüm söylenenleri,kulaklarımı tıkadım tüm uyarılara.....Tek inandığım,tek güvendiğim sen ol istedim......Her şeyi ardımızda bırakmak,seni hayatımın sonuna kadar korumak ve kollamak,mutlu etmek istedim.Olmadı,başaramadım...........Seni kalbindeki yeni bir heyecana salıverdim....Kadife perdeleri kapattım bugün......Bir daha hiç açmamak üzere.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder