10 Nisan 2012 Salı

Yaşlar çok küçük..........Ege'de minik bir ada...Gençlik başımızda duman...İki genç henüz hayatın başlarına neler getireceğinden habersiz...Genç delikanlı seviyorum seni bir gün mutlaka eveleneceğiz diyor ...Kız oralı değil,seviyor onu ama bir dost ,bir arkadaş olarak...Erkek vakur,problemli ve çok hassas...Hadi gel elimi tut diyor ona erkek hayatı beraber göğüsleyelim diyor...Kız yapamam,gideceğim yerler ,hedeflerim ,hırslarım,kalbime girecek aşklar var diyor ona...Erkek beraber konservatuara gireriz nasıl olsa ikimizin de hayali bu diyor...İkimiz de çok başarılı olabiliriz...Kahkahalarla gülüyor genç kız,sen hayal dünyasında yaşıyorun ,paran yok ,pulun yok diyor...Erkek acı acı gülüyor ,göreceksin,yapacağım ,başaracağım...Bir gün bütün ülke beni ayakta alkışlayacak...Hayat onları her 5 yıllık kalkınma planında karşılaştırıyor...Arada aşklar,evlilikler,boşanmalar yaşanıyor...Her iki taraf da çok başarılı oluyor...İkisi de birbirini uzaktan takip ediyor....

Bir gece kadın geç vakit arıyor onu:Ben seni çok kırdım,özür dilerim diyor...Bana hiç ah ettin mi?Seni gerçekten üzdüm mü?Bana bir şey olursa küs kalmak istemiyorum diyor...

Çatallaşan ama hala vakur bir ses en çok seni sevdim,bir tek seni sevdim diyor ama bir tek de senden nefret ettim.Bu hayatta yaptığım her şeyin sebebi sen oldun...Artık geçmiş ola güzelim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder