9 Nisan 2012 Pazartesi

Yazlık bir sahil kasabasında alacalı bir gece kulübünün bar sandalyesine tünemişim...Neye içtiğimi bilmeden içiyorum..Karşımdaki yaşı geçkin sarışın kadına ufak bir tebessüm attıktan sonra insanların bu yaşta,bu saatte burada olmaları acaba gidecek bir yerleri olmadığın mıdır yoksa herkes çok mu eğleniyor diye düşünmeye başlıyorum....Biliyorsunuz herkesin ortak noktası bu mekanlarda birbirini süzmek ,hafif bir dansla müziğe eşlik etmek veya etrafı kesmek....Ne çıkarsa bahtına o gece....Herkesin hikayesi farklıdır...Kimbilir ne kadar hikaye dinlemiştir o genç barmen....Ve ne kadar sıkılmıştır hepimizden....Kimbilir aldığı parayı hak etmek için kaç kere yalandan dinler gibi yapmıştır...Fonda Histoıre D'amour çalıyor en sevdiğim şarkılardan biri...Önüme bir kırmızı gül düşüyor bir yerlerden ....Şaşkınlıkla güle baklıyorum..Gül mü daha kırmızı şu anda ben mi bilemiyorum???Sürpriz....Nerden çıktın sen böyle??Sevgiyle yanağıma bir öpücük kondurup yanıma oturuyorum...Gözlerinin içine bakıyorum kaybolduğum o derin siyah sulara....Biz hep burada ,bu şarkıyla bu mekanda kalalım diyorum ona....Gülüyor .....Biraz buruk,biraz hazin ama son gülüşün bu bana.....4 yıl sonra aynı mekanda,barmenin şakaklarına aklar düşmüş ,karşımdaki yaşlı hanım vefat etmiş,elimde bir yerlerde sararmış bir gül ve fonda Histoıre D'Amour ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder