7 Aralık 2010 Salı

Acının tarifini yapamam sana...........Her gittiğinde hayat durur,deniz çekilir,ay ve güneş küser birbirine,yağmur günlerce yağar.Dibin dibi olmaz diye düşünürken,tam her şey bitti derken bir bakış,eskilerden söylediğin bir söz klavuz olur hayatıma yine yeni yeniden diye düşlersin...Oysa ki her gelmeler bir kez daha seni sonsuzluğa uğurlamaktır.Bahaneler yaratırsın kendine hayatla ilgili..........Bu sefer farklı olacak,bu sefer bütün kötülüklerden bir iyilik yaratabilirim diye düşünürsün onun ve benim adıma........Koruma ve kollanma duygusunun sıcacık gövdesidir seni hayata bu derece bağlayan.............O varsa sen varsın ,o yoksa sen yoksun diye düşündürtür hayat seni.........Eskilere,yaşanmışlıklara saygın sonsuzdur....Kalp mağarasında her şey sonsuza kadar saklı kalır beni sana verdiği için bütün eski sevgilerine şükredersin.Onlar seni farklı görseler de.......Benim rüzgarıma kapıldığın her an sana güneş olurum,dalgalı denizime uğradığın her saniye yaşam benim için o sabah tekrar doğar.....Ama bilirim makus kader bozulmaz,hayat bu kadar hakkaniyetli davranmaz kimseye.....O zaman dalarım fırtınaya ,dik durmam dalgalardan korkmadığım anlamına gelmez...Ama bilirim derinlerde bir yerde bir yerde birbirimizi tekrar buluruz............Geçmişin,bugünün ve yarınların için ben hep buradayım...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder