8 Aralık 2010 Çarşamba

Dik durmak....

Bir sahil kasabasında herhangi bir gece.....Kadın darmadağın,umutsuz ve yorgun....Güzel bir şarkı sözü aklına takılmış.Durmadan onu dinliyor....O şarkıda kendini buluyor...Hiç tanımadığı bir adam omuzuna ufak bir dokunuş yapıyor...Bütün gece seni izledim.Nedir derdin?Umutsuzum....Bu mudur derdin umutsuz olmak mı?Hakkında çok şey duydum,herkes seni örnek gösteriyor...Acı bir gülüş sarar genç kadının yüzünü....O örnek gösterilen bensem bu halim ne?Sen dünyada bir tek senin mi acı çektiğini düşünüyorsun?der adam....Ben bu düzenden geçtim.Babaç bir tavsiyede bulunmak isterim.Ayağa kalk ve dik dur,kahrından ölsen bile göstermeyeceksin,yaşama ve insanlara karşı dik duracaksın....Bunu benim için yap....Çünkü artık benim son günlerim....Bunu yaparsan ruhum duyar ve mutlu olurum....Ve sessizce gecenin karanlığında kaybolur.....Kadın bir daha o adamı ve o şarkıyı hiç unutmaz.Her dibe çöktüğünde o adamın o gece hayatını kurtaran o sözleri aklına gelir......Ayağa kalkar ve dik durur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder