8 Aralık 2010 Çarşamba

Bugün anladım seni.....Bugün o oldum,dışarıdan bakılınca,anlaşılmayan ,ötekileştirilen,kapalı kapılar ardında arkasından konuşulan.......Bugün anne oldum....Hayat boyu annelik görevinden istifa edemedim.İsteklerimi hep erteledim.Çocuğum mutlu olsun diye....Bugün tekrar çocuk oldum...Elimizden oyuncaklarımızı aldılar sesimizi çıkaramadık.Hayallerimizi hep öteledik anne babalarımızın gözünde iyi evlat olabilmek için....Hep onların hayallerini tamamladık....Bugün yorgun evliliğinden kaçamayan,düzen budur devam etmelidir diyen,aşkını yaşayamayan adam oldum.Bugün şiddeti gören kadın oldum....Kocasından dayak yiyen köylü kadın,aynı sorunu yaşayan kentli kadın oldum.Yok aslında farkları bunu öğrendim.Her gün gazeteler de gördüğümüz ama sayfayı görmezden geldiğimiz o kadın oldum....Bugün yaşlı oldum.İtilen,kakılan artık lafına itibar edilmeyen bu da iyice bunadı denilen o köhnemiş beden oldum...Bugün ideallerini gerçekleştirememiş bozuk düzene evet demek zorunda kalmış o idealist genç oldum.Tüm umutlarımı ve hayallerimi çöpe attım...Bugün eş oldum.Eşini sevgiyle sarmalayan,hataları görmezden gelen kalkan oldum.Bugün sevdiği adamın gözlerinde başka bir kadını gören aşık oldum.Bugün ben oldum...Yola devam dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder